خانه / جشنواره / موتور تولید عزت و امید

موتور تولید عزت و امید

دکتر سجادی در نشست با مسئولین و نمایندگان صنوف شهرستان بندرخمیر:

وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشد/ با همدلی و هم‌افزایی مشکلات ازدواج و بیکاری جوانان را می‌توان برطرف کرد

وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشد/ با همدلی و هم‌افزایی مشکلات ازدواج و بیکاری جوانان را می‌توان برطرف کرد

نماینده ویژه رییس‌جمهوربا بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشداظهار داشت: با همدلی و هم‌افزایی مشکلات ازدواج و بیکاری جوانان را می‌توان برطرف کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،دکتر سیدحمید سجادی در سفر خود به شهرستان بندرخمیر و در دیدار با مسئولین و نمایندگان صنوف این شهرستان اظهار داشت: استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر دیار خیلی از اتفاقات بزرگ و نماد غیرت و تعصب در کشور است و خوشحالیم که در کنار دکتر رییسی برای اعتلای نام کشورمان در این شهرستان حضور داریم و با استعانت از خدای متعال برای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌داریم.

وی افزود: از تمام نکاتی که همه عزیزان در جلسه گفتند استفاده کردیم. حضور ما در این شهرستان دو جانبه است. هم دوست داشتیم که درخصوص رفع مشکلات جوانان و ورزش منطقه در بندر خمیر حضور پیدا کنیم و هم اینکه به عنوان نماینده رییس‌جمهور در این شهرستان حضور داشته باشیم و در جریان مشکلات و مسائل شهرستان بندرخمیر قرار بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی در کنار جوانان ما قرار گرفته و سعی می‌کند که از کوچکترین اتفاقات درجهت ناامید کردن جوانان کشور استفاده کند. قطعا مشکلاتی همچون ازدواج و بیکاری در کشور وجود دارد که با همدلی و هم‌افزایی می‌توان درخصوص رفع این مشکلات قدم برداشت.

وی ادامه داد: تکالیف زیادی در حوزه جوانان در وزارتخانه برعهده ما است که در این راستا گروه اندیشه ورزان جوان را راه‌اندازی کردیم. این گروه اندیشه‌ورز علاوه بر حوزه جوانان در حوزه ورزش و اقتصاد ورزش نیز راه‌اندازی شده است.

دکتر سجادی افزود: با همکاری مجلس انقلابی و تلاش های دولت سیزدهم می توان یک بار برای همیشه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقتصاد ورزش را توسعه دهیم. طرحی در دست داریم برای حوزه اقتصاد ورزش که اگر عملیاتی شود دیگر نیازی به منابع دولتی نخواهیم داشت. وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشد. این قول را می‌دهیم که در وزارت ورزش و جوانان در خدمت استان هرمزگان باشد و از همه ظرفیت خود برای توسعه حوزه ورزش و جوانان این استان بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در رابطه با صنایع تبدیلی و امور اقتصادی یک گزارش کامل از موارد عنوان شده خدمت دکتر رییسی و هیات دولت خواهم رساند. یکی از برکات سفرهای استانی این است که از نزدیک درجریان مشکلات و مسائل مناطق مختلف قرار می‌گیریم.

وی گفت: درخصوص مشکلات حوزه گردشگری شهرستان بندرخمیر قطعا نکاتی را به آقای ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی خواهم گفت، چون در این شهرستان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری از قبیل دشت‌ها، تالاب‌ها و سواحل دارد.

دکتر سجادی تصریح کرد: توفیقات به دست آمده در حوزه ورزش بانوان را نیز باید همچون موفقیت‌های دیگر حوزه‌های کشور به خوبی نشان دهیم. امروز بانوان ما با رعایت حجاب اسلامی توانسته‌اند در خیلی از رشته‌ها به موفقیت برسند و این موضوعی است که خیلی از کشورها به آن اذعان دارند. قول ما از روز اول این بود که ورزش بانوان به خودکفایی و استقلال برسد و در هیچ زمینه‌ای نیاز نباشد که بخواهیم از مردان استفاده کنیم. این موضوع یک هدف ارزشمند است و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ۲۸۸ پروژه سنگین ورزشی در کشور داریم که حدود ۱۱ هزار میلیارد پول نیاز است که بخواهیم این پروژه ها را تکمیل کنیم. کنار آن ۴۱۵۰ پروژه کوچک داریم که نیمه تمام باقی مانده است ولی با این وجود ناامید نیستیم و برای تکمیل این پروژه ها با درایت تلاش خواهیم کرد هرچند که شرایط اقتصادی کشور را نیز درک می‌کنیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *